Blog Listem

8 Kasım 2012 Perşembe

KOLYE


14 yorum:

  1. çok güzel hepsi...

    takı boncuklarını nereden alıyorsunuz öğrenebilirmiyim...

    ben özellikle yuvarlak orta taşı eminönünde bile bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortadaki yuvarlak taş değil düğme. Güğmenin etrafını örerek yaptım. Bende Kayseri de malzeme bulamıyorum. ebay den, gitti gidiyor da serraada bijuteriden yada http://www.boniboncuk.com/ adresinden temin ediyorum.

      Sil
    2. ankarada suluhanda çok var istediğiniz boyda lilth boncuk evi kargoylada gönderiyor malzemeleri

      Sil
  2. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. buda diğerleri gibi çok güzel emeklerinize sağlıkkk

    YanıtlaSil
  4. Fantastic work ... beautiful colors ... congratulations!

    YanıtlaSil
  5. Mr. Jafa 38: Extraordinary design!
    Unity, balance and fine workmanship make this piece one of a kind!
    I just discover your work and I am v. happy to follow your evolution!
    Best regards from Romania!

    YanıtlaSil